ikony spolecznościowe

emailgoogle plusFBtwitter youtube instagram

czwartek, 20 marca 2014

ulubione lakiery do paznokci + rozwiązane kociej zagadki




kolor jaki noszę na paznokciach wynika też z tego w jakich kolorach cała najlepiej się czuję. Uwielbiam czerń, szarości i biel - więc i na paznokciach to widać :)

kilka moich paznokciowych zasad:
- krótkie są sexy
- zadbane są sexy
- zdrowe są sexy
- skórek nie obcinać bo jak trawnik odrastają ;) 

stosuje taką sztuczkę: zawsze po myciu rąk popycham ręcznikiem skórki do góry, używam często szczoteczki do rąk i paznokci, stosuję też regularnie kremy do rąk, skórek i paznokci - stoją sobie przy łóżku, umywalce, łazience. robię to już odruchowo, kremuję też przeguby dłoni to one starzeją się najszybciej - a nie skóra szyi je jednak przegania ale o tym kiedy indziej.. 

moje kolory:
neutralne - odżywki, pomagają moim paznokciom wewnątrz i na zewnątrz. używam ich najczęściej bo łatwo, szybko i przyjemnie :) oto mój nr 1 - od dłuższego czasu, to już 4 buteleczka, nadaje paznokciom zdrowy różowy odcień:
źródło

czerwony
bo sexy, czuję się elegancka i zadbana. i lubię mocny kobiecy akcent w moich spokojnych ubraniowych tonach :) mój ulubiony czerwony lakier to teraz:

źródło

czarny
bo jest charakter. to mój ulubiony kolor i najdłużej jestem mu wierna. teraz na topie jest:
źródło
zwariowane
(jak na mnie) czyli po prąd jak np ten brokat. jest cudny ale bardzo krótko się trzyma, ciężko zmywa i o wszystko zaczepia - ale robi piorunujące wrażenie! to taki lakier na mega wyjścia. zdradziłam dla firmy nails inc. na chwilę Douglasa - ale niestety Sephora ma na tą angielską markę wyłączność:


źródło



a teraz na paznokciach Too Too Hot bo poczułam już wiosnę :) i jest bardzo wart polecenia dziś mija 6 dzień i ani jednego odprysku:

źródło





ale mamy wyniki zagadki :) prawidłowe odpowiedzi miały być 4 i były to:

1) Antonii
2) deseczka z naszego rozdania
3) kotek/stojak na biżuterię z naszego rozdania
4) torba Douglasa 


nagrody otrzymują:
Izabela Drożdż, blog:  http://izusiaizusija.blogspot.com/
Grzeczni Podopieczni, blog: podopieczni.blogspot.com
CookingByFaksiu, blog: http://cookplease.blogspot.com/

+ Syla z bloga: http://lakieromaniasyli.blogspot.com/ otrzymuje nagrodę pocieszenia :D


...w przyszłym tygodniu przyjdzie do Was paczuszka niespodzianka z Douglasa, poprosimy o Wasze adresy pocztowe na kocipamietnik (at) gmail.com; i gratulujemy!  :)


devon rex
a co Ty tam sobie malujesz?

37 komentarzy:

  1. No jak Twój ulubiony, skoro jest napisane, że Anny ;)
    Czerwień przepiękna. Ja ostatnio wzbogaciłam się o czerwień z bell. Kolor piękny, jednak lakier nietrwały. Nie pomógł mu nawet profesjonalny top coat. Bardzo lubię lakiery rimmel za genialne szczoteczki. Malowanie nimi to czysta przyjemność.
    No i widzę, że brokat też cię zauroczył. Ja mam confetti z limitowanki essence. Trzyma się jak diabli. Zmyć go można jedynie czystym acetonem. Zwykły zmywacz poległ w każdym podejściu.
    Na lato uwielbiam pastele na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszystkie te brokatowe tak się trudno zmywają.. do listy ulubionych firm powinnam dopisać także opi :) super pędzelki i mega trwałość :)

      Usuń
    2. Pewnie pożyczony od jakiejś Anny, co sobie podpisała własność ;)

      Masz artystycznego kciuka :)

      Usuń
    3. ja wolę china glaze, opiki jakoś do mnie nie przemawiają :)

      Usuń
    4. Magda a jaki to jest artystyczny kciuk? :D

      Usuń
  2. Mami, a czy ta Twoja ulubiona odżywka przeciwdziała też rozdwajaniu się paznokci? Ostatnio u prawej dłoni rozdwajają się na potęgę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pewnie jesteś praworęczna? może to mechaniczne uszkodzenia? wiesz że np. papier je bardzo wysusza? ja bym zrezygnowała z malowania na razie, obcinała krótko i odżywiała + dietka :)
      to jak z włosami jak się rozdwajają nie wierz w żadne lekarstwa trzeba uciąć i dbać :)

      Usuń
    2. Jestem praworęczna. No i ucinam, bo patrzeć już nie mogę na nie.
      Jutro zaczynam kurację w takim razie.
      Dziękuję :*

      Usuń
    3. daj znać jak kuracja, jeszcze polecam rękawiczki bawełniane na noc + jakieś mocno natłuszczające uderzenie :)

      Usuń
  3. O, patent z ręcznikiem i skórkami mnie zainteresował, muszę wypróbować!
    Jejku znowu mi się poszczęściło-dziękuję bardzo, adres już macie, to nie podaję :D

    PS Doszła do mnie torba z przypinką, więc w dzisiejszym poście nie omieszkam tego udokumentować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię brokatowe lakiery, ale już zmywać je z paznokci jest strasznie trudno ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czytałaś całego posta czy nie chcesz nagrody? ;)

      Usuń
    2. czytałam i już dawno (tego samego dnia co wyniki) wysłałam na maila, adres swój :)
      oczywiście cieszę się i dziękuję! :)

      Usuń
  5. Czarny z inglota jest bajeczny! <3
    A co do skórek, jak ich nie obcinać to co robić? Tylko patyczkiem spychac w dół? Zmiekczać?

    Pozdrawiam kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba "przetrzymać" ten czas kiedy odrastają - a zawsze odrosną jak będziesz obcinać. Spychać i nawilżać. Ja mam przy łóżku coś takiego:
      https://www.cuccio.pl/component/virtuemart/view/productdetails/virtuemart_product_id/76/virtuemart_category_id/13.html
      obrysowuję skórki i wcieram preparat opuszkiem, polecam zawsze przed snem, :) to dobry sposób - zobaczysz rano będą wyglądać inaczej..

      Usuń
  6. A koty tez beda mialy czerwone pazury na wiosne? Pasowalby im ten kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotom to nawet obciąć pazurów nie można bo albo uciekają albo jak widzą nożyczki to siadają a łapki chowają pod siebie :D

      Usuń
    2. ja obcinam "na śpiocha" ;)

      Usuń
  7. ja mam krótkie pazurki i mi z tym dobrze!
    dziękuję za niespodziankę! wow
    buziaki dla kocurrów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszymy z wygranej w konkursie ;)
    Mail już poszedł ;)

    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh, no tak, dopisać że to Antonii to nie pomyślałam :D
    Krótkie mam, co do piękności to najpiękniejsze jak niemalowane, bo od tego zmywania to jeszcze żaden lakier w całości nie przetrwał dłużej niż 3 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moze mami by tak drugiego bloga urodowego zalozyla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie nie, już ten mi dużo czasu zajmuje :D no chyba że przestanę pracować ;)

      Usuń
  11. Świetne lakiery :) Znam ten wygładzający płytke Inglot :)
    Bardzo lubię także lakiery Anny oraz Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz paznokcie, wcale nie krotkie :)
    Koniecznie poprosze o rozwiniecie watku co na szyje stosujesz? Jak dla mnie wszystko jest na te partie ciala za Malo nawilżające i za Malo odżywcze.
    Glaski dla A&A i gratulacje dla wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbarko bardzo dbam o szyję i dekolt - mam miseczkę C a uwielbiam spać na brzuchu, jeśli więc chce się wyglądać apetycznie trzeba się wziąć do roboty ;) nie mam też niestety smukłej szyi łabędzia jak no. Joanna moro. Ale co jest najważniejsze: złuszczanie, nawilżanie, pielęgnacja i masaż. O masażu już pisałam, ja codziennie myję się -a w zasadzie szoruję rękawiczkami z Douglasa, przyjanmniej raz na 2 dni masuje te partie ciała a co najważniejsze: zawsze stosuje te kosmetyki co do twarzy na dekolt i na szyję - 2 razy dziennie. To ważniejsze niż wszelakie preparaty specjalnie na te partie. Zastosuj się dontej zasady, po 2ch tygodniach zauważysz róznicę :) acha ja pod krem stosuję też serum, też oczywiście na szyję i dekolt - i niezmiennie od ponad 10 lat wszyscy dają mi 10 lat mniej niż mam :) chętnie kosmetycznie zawsze pomogę :**

      Usuń
    2. No właśnie ja mam cerę tłusta 😊 i zasada co na twarz to na szyję odpada.
      Dlatego dopytuje, miałam nadzieje, że jednak jakiś krem na te partie fajny masz...
      O Twoim masażu czytałam i muszenwydrukowac 😊

      Usuń
    3. Barbarka nie koniecznie odpada, zrób tak: najpierw peeling, potem masaż, a potem krem na dłonie, rozsmaruj żeby był ciepły i nałóż najpierw na dekolt, szyję i na końcu twarz (zawsze ten kierunek) potem wklepuj ok 3 min i zostaw na 10 min. potem: weź chusteczkę higieniczną, taką z pudełka one zawsze mają 3 warstwy, rozwarstw, weź jedną przyłóż do twarzy i lekko przyciśnij całą powierzchnią dłoni, zrób tak z całą skórą gdzie położyłaś krem, do skutku aż chusteczka będzie sucha - skóra i tak już zdąży sobie wziąć to czego jej potrzeba. na wiosnę polecam zaopatrzyć się w lekki nawilżający krem odpowiedni dla Twojej skóry - dobrze nawilżona uspokoi gruczoły :) daj znać jak Ci poszło, oprócz tych (codziennych poza peelingiem!) zabiegów 3 x w tygodniu polecam kompleksowe maseczki na twarz, szyję i dekolt np. z Tołpy, są cudowne - podpisuję się pod nimi obydwoma rękoma :)

      Usuń
  13. Hehe czyli jako pierwsza odgadłam, że to Antek pewnie stąd niespodzianka??

    Dziewczyny gratuluję!!!

    essie śliczny, ja mam czerwony z inc i to jest mój ulubiony czerwony kolor, jak nigdy nie przepadałam za takimi kolorami tak teraz bardzo je lubię :D

    Co do zniszczonych pazurków polecam kurację eveline 8w1 bądź 6w1, ale od razu mówię, że odżywka nie dla każdego, nie wiem czym spowodowane pewnie formaldehydem, który zawiera, ale jak dla mnie bomba i tylko tą odżywkę stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam.
      Zmywanie brokatów tylko i wyłącznie na folię aluminiową. Nasączamy płatek, nakładamy na pazurka, owijamy folią, 2min i po brokacie ani śladu :)

      Usuń
    2. no i najważniejsze, przepraszam, ale Atom na tym zdjęciu mnie rozbroił i doprowadził do łez. zdjęcie jest przednie!!!

      Usuń
    3. Syla wszystkie porady są tu bardzo mile widziane, dziękuję :)

      Usuń
  14. Spojrzałam na swoje paznokcie i smutno mi się zrobiło, bo one nie są sexi wcale a wcale.
    W końcu dorwałam swoje w swoje łapy pewną paczuszkę i torba zdecydowanie jest kocia, bo i dużego rudego kota pomieści ;) A przypinka jest idealna :D Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam kilka zabiegów i będą seksi - do roboty Kochana :)

      Usuń
  15. o prosze szczęściary ! :) gratulacje :) a co do pazurków jak lubie delikatnie dluższe i z samą odrzywką która nadaje im delikatny perłowy kolor :) kiedyś używalam tej 8w1 z eweline, teraz taką całkiem fajną z oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie i podpis zdecydowanie wywołuje banana na twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...