ikony spolecznościowe

emailgoogle plusFBtwitter youtube instagram

wtorek, 20 sierpnia 2013

oto magiczne nagrody!

finał już w czwartek a dziś prezentacja nagród :)

przypomnijmy:
Atom i Antek przyznają swoją specjalną magiczną nagrodę (nagrody nr. 1+2+3)
pośród uczestników konkursu losujemy 3 magiczne nagrody (nagrody nr. 1+2)

+ niespodzianka:
koty doszły do wniosku, że dodamy trzecią kategorię i wylosujemy kolejnych 2 konkursowiczów (otrzymają nagrodę nr. 3)


nagroda nr. 1
Loyd The Magic Experience (zestaw 6 herbat - w zestawie czarne, owocowe i zielone 
aromatyczne herbaty w piramidkach)





nagroda nr. 2
uszate kolczyki ;) bo trochę nam uszastych szkoda - przegrały ten konkurs z kretesem!
kolczyki w pudełku nie robiły wrażenia - załączamy real foto, gdyż to prawie 3D ;) ucho wypożyczyła Mami





nagroda nr. 3
koci zestaw badzików, przypinek czy jak kto woli pinsów :)  





Mamy nadzieje, że nagrody Wam się podobają.



pozdrowienia&powodzenia, 
Atom i Antek :) 



32 komentarze:

  1. Nagrody suuuper, ale przypinki mnie powaliły :) Cudoo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasza mała manufakturkai będzie takich gadzetów więcej jako stały element bloga (będziemy losować pomiędzy obserujących nasz blog). Cieszę się że się podobają ja już chodzę z nimi na torebce od tygodnia fajnie ludzie reagują :)

      Usuń
    2. Domyślam się, że uśmiech na twarzach murowany. :)

      Usuń
    3. ..czasami są "cierpkie" sytuacje bo już 2 razy poproszono mnie o nie a ja mam na konkurs wyliczone. Niby komplement a głupio mi było.. Next time zrobimy więcej na zapas :)

      Usuń
  2. Kocie przypinki *.*
    A nagrody miały byc nieznane! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież były :) już koniec konkursu a swoją drogą myślałam że wszyscy będą chcieli niespodziankę a tu niespodzianka ;)

      Usuń
  3. mmm herbatki pysznościi , królilk z ucha wyskakóje a kocich przypinek nigdy dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, narawdę że nagrody się podobają :)

      Usuń
  4. Suuuuper :-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany ile kocich gadżetów! Toż to raj! dobrze, że udało mi się umieścić linka na blogu to będę na bieżąco z kotkursami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu wogóle wszystko kręci się wokół kotów :))

      Usuń
  6. fajne nagrody chętnie bym herbatki przygarnęła a co trzeba zrobić

    szkoda że nie mam kota brakuje mi kocich mrauków ale cóż zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu herbaty są nagrodą w magicznym konkurise (po prawej str bloga na górze post) ale możesz wziąć udział w rozdaniu jak martwi Cię brak kota :) swoją drogą może rozważ przygarnięcie jakiegoś malucha tu dużo blogów adopcyjnych..

      Usuń
    2. nie mogę przygarnąć kota bo mam małe dziecko i nie mam czasu się na dodatek kotkiem zajmować w taki sposób żeby był mądry a nie byle jaki
      a mieszkam przy drodze więc często moje koty na niej kończyły
      Jakieś 3 lata temu straciłam kota przybłędę chyba najmądrzejszy kot jakiego miałam był długo ze mną ale go lisy zjadły i od tego czasu nie ma już kota

      Usuń
    3. ojej, smutne kocie historie. Pierwszy raz słyszę żeby lis na kota polował :/

      Usuń
  7. No , aleście się przygotowali, ekstra fanty!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow herbatki to gratka prawdziwa dla mnie:D tylko jak tu dołączyć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jutra masz czas :) po prawej stronie w popularnych postach szczegóły :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. to są kolczyki przeprosinowe ;) króliki przegrały konkurs ;) dołączaj! Może wygrasz..
      Do rozdania też zapraszamy!

      Usuń
  10. super! kolczyki przegranego ;) strasznie fajne :)
    emocje rosną ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...