ikony spolecznościowe

emailgoogle plusFBtwitter youtube instagram

czwartek, 22 sierpnia 2013

FINAŁ MAGICZNEGO KONKURSU

Witajcie :)

Obrady Jury trwały długo i były bardzo emocjonujące. Wybór jednej osoby okazał się trudniejszy niż przypuszczałam...Po wielu bataliach Atom i Antek postanowili przyznać...2 pierwsze nagrody! Każdy upierał się przy swoim wyborze i musiałam ulec :) Losowanie było zdecydowanie prostsze :)

Bardzo Wam dziękuję za udział w konkursie, to była dla nas fajna przygoda a teraz wyniki:


magiczna nagroda 
nr. 1
przyznana przez Atoma i Antka
(zestaw herbat + kolczyki + przypinki)





magiczna nagroda 
nr. 2
(zestaw herbat + kolczyki)
 




i magiczna nagroda 
nr. 3
(kocie przypinki)




                                                                                                       GRATULUJEMY! :)







41 komentarzy:

  1. Gratulacje! Należało się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trudne wybory najchętniej wszystkich bym nagrodziła :)

      Usuń
  2. Ojejku, jejku, ależ się cieszę.
    Dziękuję za docenienie mojej odpowiedzi.
    Antku, Atomku, Mami, dzięki Wam poprawił mi się zepsuty od rana humor.
    Dziękuję za wspaniała zabawę :)
    Cieplutko z Dziubulkiem pozdrawiamy i za uszkiem magiczne koteczki miziamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję pozostałym laureatom :)

      Usuń
    2. cieszymy się w takim razie podwójnie jak i humorek masz lepszy :) uściski dla Dziubula!

      Usuń
  3. Jjjjaaaaaaaaaaa?????????????????????????????? :o :o :o :o :o

    Nie wierzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, aż nie mogę uwierzyć, bo jak zobaczyłam ten zestaw herbat, to sobie pomyślałam "szkoda, bo bardzo bym chciała, ale przecież i tak nie wygram...", a tu taka niespodzianka!

      Usuń
    2. chyba większość z nas tak myśli, że nie ma szans a trzeba próbować! :)
      ja ostatnio wygrałam bilety do kina i cieszyłam się jak dziecko :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się bardzo!!! :))))))))
    Dziękuję serdecznie :-))))
    Pozdrawiam i mizianki dla koteczków przesyłam :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jaja! tak jak pisalam ,nigdy jeszcze nic nie wygralam! cieszylam sie jak glupia chyba przez 5 minut sama do siebie:):);), dziekuje wam bardzo!!!
    glaski i caluski dla kotkow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już ucałowane :) widzisz, trzeba próbować.. :)

      Usuń
  7. Moniu też dałaś czadu.. :) trzeba przyznać masz talent :)żałuję, że nie mogę wszystkich nagrodzić..

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pantero buziaki za uczestnictwo! :**

      Usuń
    2. Ale ja w tym rozdaniu nie bralam udzialu, za pozno sie zorientowalam. Natomiast na to nowe jestem juz zapisana i tego nie przegapie na pewno :)))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. dla Rodziców przypinki też są :) ale najpierw musicie przyjąć 2gą reklamacje ;) po Atomie który się okazał Sfinksem przyszła kolej na Antoniego który najprawdopodobniej jest niedźwiedziem polarnym taki jest już duży i nie przestaje rosnąć! :))))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. trzeba będzie kolejny konkurs zorganizować :))

      Usuń
  11. Gratulacje !!!!!!!!!!
    Ale dużo radości tutaj widzę :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu nie chodzi o to, żeby złapać króliczka (a raczej kota), tylko, żeby go gonić :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wszystkim wygranej :) Przypinki - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaaacie dziękuje <3 Mój towarzysz się ze mnie śmiał... bo wchodzę na pocztę a tu taka niepsodzianka i źle wpisywałam adres kocich pamiętników ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. oooooooooooooooo :) szok! ojej jak fajnie, że udało nam się wygrać przypinki :) koty skaczą z radości :)
    Dzięki Atom i Antek :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna szata graficzna.
    szkoda że nic nie wygrałam.
    ps. a brałam udział???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) nie do końca było przepisowo ale tak dołączyliśmy Twój los :)

      Usuń
  17. Gratulacje dla zwycięzców. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też dziękuję :)... :D. Gratulacje :)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...