ikony spolecznościowe

emailgoogle plusFBtwitter youtube instagram

piątek, 22 listopada 2013

jak wygląda miłość..


wygląda tak :)






miłość, bliskość i przywiązanie :)
 

zagadka dnia:

ciekawe kto tu był?
i gdzie był wcześniej? ;)




może jeszcze nie wiecie: 
Lista najdroższych kotów na świecie. Nr. 2:

Savannah, cena kota na świecie to kwoty od 1 500 do 50 000 $ a w żyłach tej cętkowanej piękności płynie krew serwala i kota domowego. To także jeden z niewielu kotów, które jak Atom i Antek lubią wodę. Jest przyjacielski, lubi się bawić, a jego lojalność porównywana jest do psiej - również jak u naszej rasy Devon Rex...tylko, że u nas trochę taniej ;) 
http://www.a1savannahs.com/



48 komentarzy:

  1. był tam Pan Kot, który bez cienia skrępowania postanowił wyczyścić sobie łapki i tyłek po tym jak wrócił z miejsca, gdzie król chodzi piechotą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko, blisko ale nie była to kocia toaleta :)

      Usuń
  2. Mąż nie jest zazdrosny? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że jest, był na początku syndrom noworodka ale chłopcy szybko Tatę urobili ;) teraz jest miłość, szczególnie Antonii..

      Usuń
  3. Taką miłość to Ja mam tylko z moim Rudzikiem inne koty dają się tylko pogłaskać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wygląda prawdziwa miłość :)
    Słodziutkie fotki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewidentnie doopka, ogon i tylne łaputy odciśnięte. A gdzie był kotek wcześniej? Może w wannie, a może wylał wodę z miseczki i usiadł w kałuży ;)
    Miłość... w dodatku słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonii był ze mną, jak codzień zresztą, pod prysznicem, taka sytuacja :)

      Usuń
    2. hihi, ja się kąpię z obydwoma, trzeba będzie większą wannę kupić ;)

      Usuń
    3. U nas jeden jest ze mną na dole a drugi na górze prysznica się schyla i nas podgląda :)

      Usuń
  6. Zeby ta moja swiruska zechciala sie tak do mnie przytulic... Ale nie! Ona kocha wolnosc ponad wszystko, a przytulenie traktuje jak zniewolenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooo mój Cezary też tak sie tuli :) wybaczam wtedy draniowi wszytsko ;p a takie ślady to zazwyczaj zostawia po wizycie w zlewie lub brodziku prysznica ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że mamy podobnie i z miłością i z prysznicem :)

      Usuń
  8. Świetna fotka a kotek jest tak słodziutki, że aż chce się przytulić do niego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocie tropy prowadzą zapewne ze zlewu, umywalki lub wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki przytulaczek :) Pewnie był pod prysznicem :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój syjam też uwielbia wodę.
    Odnośnie Savannah to nie jest tak słodko jak piszesz. Czytałam artykuł o walce o życie i zachowanie domu, bo słodkie kociaki powodowały całkowitą demolkę. Amerykanie jak zwykle głupieją w okiełznaniu nowych ras. Uważam, że wszelkie genetyczne majstrowanie człowieka w tym względzie, to tylko szkoda dla tych biednych zwierzaków. Wolę dachowców, mojego najstarszego kota udomowionego syjama, lub syberyjskie i norweskie. Pozostałym współczuję. Oczywiście nie ludziom tylko kotom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem przeciwna mutacjom, to zestawienie to tylko, ciekawostkowo, podane informacje o najdroższych rasach, nie promocja zabawy genami. Też się naczytałam o mutacjach w Rosji, tam dla odmiany, niestety dla ludzi skończyło się to tragicznie. Pozdrowienia dla wszystkich Twoich kotów i Ciebie :)

      Usuń
  12. A może to nie wanna, brodzik, woda na podłodze tylko sedes? Ja ostatnio spotkałam tam mojego rudego fanatyka zabawy z wodą... Musiałam go porządnie wykąpać. Nie wiem co też mu wpadło do głowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do głowy wpadła mu zapewne zimna woda ;) my uważamy z sedesem bo to może być niebezpieczne. To "tylko" prysznic ze mną :)

      Usuń
  13. Kocia miłość jest niezastąpiona <3
    A ślady zostawił Atom? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślady są Antoniego :) Kochana potrzebuję Twój adres do wysyłki! Pls..

      Usuń
    2. Wybacz, wysłałam na ten email : kocipamietnik@gmail.com moj adres i krótkie wyjaśnienie czemu to tyle trwało :)

      Usuń
  14. zazdraszczam przytulanek:) ale mokrego przescieradla nie bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takich wielkokotach to wysycha w kwadrans ;)

      Usuń
  15. U nas też tak czasami miłość wygląda) Choć najwytrwalsze w takiej wersji są u nas psy;) Takie ślady to ja znam. W deszczowe dni wiem czy któryś kot już planował powrót do domu czy jeszcze nie. Ale jak się domyślam Twoje zaliczyły prysznic lub wannę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz, Antonii zaliczył prysznic ze mną :) pozdrowienia dla zwierzaków! :)

      Usuń
  16. powiedziałabym, że zazdroszczę ale na szczęście mam swoje przytulasy... takie same :)... tylko jak patrzę na te zdjęcia to zastanawiam się dlaczego ja jeszcze nie jestem w łóżku razem z moimi miłosciami ... lecę wtulić się w moje devonki. Buziaki dla sąsiadów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Devonki trzeba przytulać Sąsiadko :)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. A moje kociaki dostałam za darmo (a raczej przygarnęłam je za darmo, bo to znajdy) i nie żałuję : ) Szkoda mi pieniędzy na koty z hodowli, skoro ulice i schroniska pełne.
    A Twój kotek jest ciekawy, rzadko kiedy spotykam właścicieli takich bezfuterkowych stworzeń : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po schroniskach i przez fundacje także zwierzęta rodowodowe szukają dobrego człowieka. U mojej koleżanki na osiedlu błąka się też rasowy kociak... niestety nic nie gwarantuje dobrego życia...

      Usuń
    2. Askadasuna to wpadaj do nas częściej tu dużo fot jednego bezfuterkowca :)
      I wogóle fajnie że masz otwarte serce na kociaki..

      Usuń
  19. Miłość jest piękna... to niesamowite widzieć takie zdjęcia zwłaszcza gdy zna się psychikę zwierząt:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Który mąż nie jest zazdrosny jak widzi kota w czułych objęciach żony?
    Warto mieć kociczkę dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście u nas w domu Tati zakochany w kotach :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...