ikony spolecznościowe

emailgoogle plusFBtwitter youtube instagram

wtorek, 3 grudnia 2013

audiencja

czego sobie życzysz człowiecze?

bo jestem troszeczkę zajęty

pomiziać? ale ja już mam przytulacza na stałe

i nawet mi pasuje

czekaj, czekaj chociaż jeszcze jeden mógłby się przydać..






może jeszcze nie wiecie:
Lista najdroższych kotów nr. 4:

Maine Coon cena na świecie 2 000 – 6 000 $
To najstarsza naturalna rasa, a legenda głosi, że powstała w wyniku krzyżówki kota domowego z.. szopem :) Koty tej rasy są bardzo społeczne, mocno przywiązują się do człowieka. Są duże, piękne i mają cudowne futro a ich waga osiąga często ponad 10 kg, a długość – powyżej 1 metra.



przyjaciólka Atoma i Antka Hibi zwana też Hibiskusem :)




58 komentarzy:

  1. Antek, Atom ale macie dostojną przyjaciółkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu mój kicior! :D Chociaż w Polsce maine coony na szczęście są tańsze. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej rasy nie mogło zabraknąć :)

      Usuń
    2. Scoto ustaw sobie profil bloga jako publiczny, nie mogę Cię odwiedzać :(

      Usuń
    3. Na razie zamykam tamten blog, nie usuwam go całkowicie bo po 90 dniach skasują na stałe a nie wiem czy mi się nie odmieni i do niego kiedyś nie wrócę.
      Zapraszam do nowego http://jedennatydzien.blogspot.com/
      Nie jest osobisty, jest o książkach, czyli o tym co lubię najbardziej :)

      Usuń
    4. szkoda, fajny był blog.
      no i na drugi raz nie kasuj blogów przed zakończeniem rozdania ;P

      Usuń
    5. Zapomniałam o rozdaniu. :P Zorientowałam się później, ale z filozoficznym spokojem doszłam do wniosku, że i tak nic bym nie wygrała z moim szczęściem. :P

      Usuń
    6. a myślisz że po co byłam a właściwie chciałam być na Twoim blogu? chciałam sprawdzić czy spełniłaś warunki bo Cię wylosowaliśmy. A tak nagrodę dostał ktoś inny..

      Usuń
  3. Nasza Marusia ma wiele cech Maine Coon, choć jest mieszańcem, tak powiedziała p. weterynarz. Ma dopiero rok i zaczyna ROSNĄĆ ! Kicia jest piękna ale kłopotu z nią.... sporo. Dobrze, że potrafi się za troskę odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest wszystkie maine coony które znamy i te koty z ich domieszką bardzo rozrabiają :) ale są tak urocze, że wszystko się im wybacza :) te łapki wielkie z futerkiem pomiędzy poduszeczkami.... Ach!

      Usuń
  4. ale kocisko pozuje <3
    znajomy ma maine coon- jaks ię na mnie popatrzy ten kot, to zwiewam gdzie pieprz rośnie! :"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Hibi tak samo znajomi mówią że patrzy na nich jak człowiek a jak się wkurzy to lepiej zejść jej z drogi ;)

      Usuń
    2. Za te spojrzenia i wielkość uwielbiam te koty. :) Teściowa mi kiedyś powiedziała, że Zefek jej spojrzeniem powiedział "spierd..." i ona już więcej nie chce mieć z nim do czynienia. :P Chociaż z rozrabiam nie do końca się zgodzę, Zefek jest grzeczny. :P

      Usuń
    3. hahaha numer z Teściową nadaje się na publikacje w Kocich Sprawach. niezłe :)

      Usuń
  5. Przybywam pomiziać, skoro można. Ogonek zawinięty wokół ręki mnie rozbroił. Hibi jest przepiękną przyjaciółką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj łaskawie petentów przyjmuje ;) z ogonkiem mam tak codziennie, co wieczór i nieustannie uwielbiam :D

      Usuń
    2. Domyślam się, że uwielbiasz. Sama bym wielbiła :)

      Usuń
    3. On się jak dziecko tuli, słodziaczek mój :)

      Usuń
  6. Hibi jest bardzo piękna. A ile czesania hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzecie i czwarte zdjęcie słodkie... normalnie nie mogę się napatrzeć - przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my tak z Antonim sobie pracujemy przy biurku i w łóżku oglądamy tv. tylko trzeba kotu łapki masować. bo lubi :)

      Usuń
  8. Piękne są i ponoć mają swój specyficzny koci język... :)
    Ale dachowce najpiękniejsze w swej różnorodności ;)

    Pozdrowienia,
    ślą także wtulone na moich kolanach Aimée & Mefisto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ukochaj swoje koty od nas :) tak, Devony mają swój specyficzny język, potrafią też skrzeczeć i piszczeć jak małe kurczaczki :)

      Usuń
    2. Czyżby mój mefisto miał jakiś gen? On skrzeczy jak idzie z zamiarem domagania się głaskania, takie skrzeeek skrzeeek... Jak zapowiedź apokalipsy :D

      Usuń
  9. nie no, jak dziecko w twoich ramionach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alez on zawija ogon dokola reki, jak malpeczka! Czy to jest wlasciwosc tej rasy, ze sa takie przytulasne, czy indywidualna cecha charakteru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka rasa :) non stop przy nas, przytulaski i mruczandy nocne :) a jak się przytula to całym sobą w tym ogonkiem który ma zwinny jak mały szczurek.
      Antonii jak się go głaszcze po główce przytrzymuje obiema łapkami rękę żeby nie przestawać :))

      Usuń
    2. HURRRRA, Antki !!! Udalo sie, jestem genialna!!! (no dobra, nie jestem tak do konca goopia). Bardzo, bardzo dziekuje za pomoc.

      Usuń
    3. gratulacje :) a my sobie wkleiliśmy na górny prawy róg "Lubię to!" a co na bogato :)))) mam nadzieję, że ktoś będzie klikał ;)

      Usuń
  11. Ależ dostojne to Wasze Kocisko!! Arystokrata, jak nic;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwinięty ogonek powala na kolana z zachwytu:)przeuroczo!
    Maine coony bardzo mi się podobają, bo są tak wielkie prawie jak dzikie koty i mają oczy i uszy jak ryś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka!

    Rasa maine coon jest trudna w hodowli. Ma wysoki współczynnik inbredu, porody są trudne. Zawsze mi się wydawało, że to małe rasy powinny być bardziej kłopotliwe.

    Dziękuję za torbę i cekinki! Już kombinuję, na co je sprassssować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda że cekinki fajne? nie mogłam się powstrzymać przed nabyciem drogą kupna ilości hurtowej ;D

      Usuń
  14. ale książę :) :) :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dosyć, że masz kota, to jeszcze bransoletkę.
    Pozdrówki i pogłaskanki x 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ona się sama zakłada i zdejmuje :) pozdrawiamy!

      Usuń
  16. świetne te zdjęcia, a miny Antka! cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antek rozsiewa swoją kocią cudowność :) najbardziej jak siedzi na tronie czyli na mnie ;)

      Usuń
  17. wspaniała audiencja :) no Antek niesamowicie się przygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj to jak to cecha rasy to może jakaś lista przytulaśnych ras? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę wszystkie koty są przytulaśne :)))

      Usuń
  19. Pierwsze zdjęcia... iście królewskie ;-)))
    a głaskaczy nigdy dość ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. taki mein coon mi się marzy oj marz... duże kocisko ...dużo kota do kochania :D

    a co do audiencji...jego lordowska mość ma niezły tron ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma nawet dwa trony :) maine coony są cudowne! takie miziaki przytulaki a te łapki i uszy rysia ach ! :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...