ikony spolecznościowe

emailgoogle plusFBtwitter youtube instagram

czwartek, 16 stycznia 2014

abecadło a sprawy łóżkowe


Aaaaby kotu było ciepło już szlafroczek nie wystarczy..
Bardzo sprawdzają się dodatkowe kocyki..
Czasem też koszulka Tati
Dobrze jak jest jeszcze ciepła, rano, od razu po zdjęciu, kot jest wtedy bardzo zadowolony ;)
Ewentualnie od razu po praniu, tak też może być 
Fajnie jest być kotem :)


koty
medytacja..hmm czy jest mi wystarczająco ciepło?

koty
nie patrz tak, lepiej przynieś więcej koszulek

koty
może byś się tak pospieszyła!?

koty
nie da się z tymi ludźmi, chyba się zdrzemnę..




może jeszcze nie wiecie:

upatrzyłam sobie koci kostium...ale Mami jakby się nie wciskała w M-kę nie wejdzie ;)  ze sklepu wyszłam i tak zadowolona, z kostiumem w motyw kwiatowy z czaszkami. A sklep Wam bardzo polecam, jeśli bedziecie na ul. Chmielnej w Warszawie - to pozycja obowiązkowa :)


patrz mi w oczy jak ze mną rozmawiasz ;)

albo i nie ;)
ciekawy sklep
luka bandita logo

ciekawy sklep
wnętrze sklepu


27 komentarzy:

  1. abecadło- idealne :D
    a strój chętnie bym przygarnęła :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie moje jedzenie?
    Hamują mnie w rozwoju normalnie!
    I jak ja mam się przy was rozwijać?
    Jak?!!! Się pytam!
    Ktoś mi odpowie?
    Ludzie jednak są dziwni...
    Mną się powinni zajmować a nie jakieś blogi prowadzić...
    Nie wytrzymam tego dłużej!
    O której godzinie dostanę wreszcie puszkę??!!
    Pić też mi się chce!
    Ratunku!!!!
    Siedzę sobie taki biedny i głodny...
    To przecież nie do uwierzenia!
    U was też tak jest, koci koledzy?
    Was też olewają i głodzą?
    Yyyyyy... Nie mogę, umieram...
    Zostało mi tylko się pożegnać...

    :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, Scoto, tam na gorze byl pewien niedosyt :)))

      Usuń
    2. Scoto jesteś najlepsza! :)))))))

      Usuń
    3. Jak zaczęłam czytać post to myślę gdzie dalsze literki, patrzę niżej a tam cały alfabet! Świetnie to wyszło! :)
      A strój świetny, niebanalny :)

      Usuń
    4. Świetne uzupełnienie :D

      Usuń
  3. Brakowało trochę literek. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie brakowało literek tylko czasu, miałam dopisać w poście part 2 za jakiś czas...ale już nie muszę ;) zrobiłaś to idealnie..

      Usuń
  4. Abecadło z pieca spadło - tak mi się przypomniało :)) jest super :))
    Gacie - wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ah szkoda że do Warszawy tak daleko, uwielbiam taki styl ;) a strój koci mrrrrr
    co do kota i koszulek...apeluję! więcej koszulek mu dac!

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę daleko mam teraz na chmielna, ale kto wie, kto wie....w emkę też się nie wcisnę już niestety.
    a kociakom musi być ciepło i basta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzis jak kociak zagrzebana w pościeli,:)
    Pozdrawiam,!

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja poproszę "S"
    Skarpety z wełny owczej służą za kubraczek, dają ciepło w łapki, ewentualnie w tę słodką główkę.
    Sklep czadowy. Jeśli jakimś cudem zawieje mnie do stolicy, zajrzę :)

    P.S. Szwendarze dopiero za miesiąc? O mamo, trzeba nowy serial zacząć ;)
    "House of cards" powiadasz Mami? A "Breaking bad polecasz"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Breaking bad to obowiązek! :) obejrzyj proszę 2 pierwsze odcinki i daj mi znać czy Ci się podobało :)

      Usuń
  9. no tak, kotu najlepiej jest w pościeli lub mocno okrytemu :)

    a gadżety ze sklepu niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie moje klimaty, ale może kiedyś z ciekawości zajrzę, jak będzie "na trasie" :)
    Atom piecuch, a gdzie Antek? własnymi ścieżkami chadza i brata nie pilnuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antoni na kaloryferze, jak się rozciągnie, zajmuje już cały :)

      Usuń
  11. Dziś po pracy biorę przykład z Atoma! Niechby się waliło i paliło - włączam Listę Trójki i leżę! O tak! Atom moim idolem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, no i zapomniałam napisać, ze strój świetny, zwłaszcza dół mi się podoba :-))) Jak będę kiedyś w Warszawie to zajrzę (tak jak do knajpki) :-)

      Usuń
  12. Jak mi się spodobał ten strój, świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Abecadło idealnie dostosowane do kocich potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Devon Rex :)
      ...ale Atom (ten mniejszy i bez futra trochę się z rasy wybija i jak Sfinksik wygląda) ;)

      Usuń
  15. Czasami chciałabym byc własnym kotem i tak sie pobyczyć jak bohater zdjeć :-)
    Abecadło rewelacja ... chyba sobie skopiuję ...

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze że go ktoś nie przytrzasnął..no chyba że naprawdę cwaniaczek udawał :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...